Tuesday, February 22, 2011

MilkADeal - cheap Manicure Pedicure


Memula aku dengar pasal MilkADeal, aku ingat kan brand susu terbaru. Aku tak minat langsung nak amik tau sebab aku TAK MINUM susu. (ya, aku kekurangan kalsium, sebab tu kena amik supplement!)

Rupa-rupanya, MilkADeal is MAKE A DEAL.

Entah lar, time skarang ni ramai orang suka berjimat. So kuar lar website2 yang banyak kuarkan deal murah2 ni. Its a win-win situation. Orang ramai dapat product murah. Yang meniaga pun dapat ramai orang. (apa aku merepek wtf?)

Harini, kuar deal (kalau google translate - BERURUSAN) pasal manicure + pedicure. So mana2 kengkawan yang nak berurusan pasal kuku anda yang buruk tu, molek benar lar korang pegi sini to buy the deal.

Cepat.... sebab the deal tinggal 3 hari 3 jam 45 minit 23 saat lagi (as of typing time!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails