Tuesday, February 22, 2011

makan Cornetto dan Pizza Hut dalam keta Ford Fiesta

Harini my off day. Tetiba rajin bebenar nk update blog. Sumer nyer gara2 churp2 aku dah lama tak disharing kan. So harini entry2 post blog ku sumer nyer campaign2 yang dah lama terbengkalai kt dashboard churp2 ku!

Memula kita crita pasal cornetto. Sapa tak tau cornetto, angkat tangan, wtf!

Masa pregnant tahun lepas, aku suka belasah aiskrim cornetto. Kekadang berebut-rebut ngan my son. Tapi time tu takde pulak contest yang dianjurkan.... grrrr...

Nao, ada contest serenade (google translate - RAYUAN MUZIK wtf?). Bukan mamat yang dari Second Hand Serenade tu ya. Itu mamat kalau nyanyi kat aku, memang aku becak wtf.

Serenade Cornetto Style is a contest where u merayu2 kt laki or bini or gefren or bofren or skandal memasing to luahkan perasaan cinta anda tapi ini Cornetto Style. Yang best nyer, kalau korang menang contest ni, cornetto pi hantaq celebrity serenade markah (pakwe/makwe) hang utk ko la, bukan nya celebrity tu pi merayu muzik utk diorang sendiri!!!! Tapi korang kena buat bidding celebrity dulu arrr...

Korang pening paler ek baca info aku? Korang click sini to find out more lar... Letih aku nak bercerita pepanjang!


-----------------------------------------------------------------------

Next story...

korang suka tengok American Idol?

Macam laki aku tu, dia pi download AI dari Season 1 sampai lar latest Season 10 ni. Tiap2 malam dia layan sensorang dia, bukannya nak layan aku!! Huhuhu!!!

Aku rasa elok benar kalau laki aku join contest by Ford nih. Tapi korang pun elok gak join, mana tau korang menang pi tengok AI Season 10 semi-final live wor.... Pastu korang bawak skali laki aku yek. Boleh tak? Hahaha... fml.

Nak tau camner nak dapatkan all-expense paid trip to watch American Idol Season 10 nih, click sini ya!


-----------------------------------------------------------------------

Perghhhh, lama dah aku tak makan Pizza Hut. Aku nak carik sponsor sapa nak belanja aku makan pizza hut. Best wor skarang pizza hut ada new dishes and new flavours. Apa dishes or apa flavours tu aku tak tau lagi sebab masih mencarik sponsor utk belanja aku makan kt pizza hut wtf fml!

Takpe lar, kalau takde sponsor, aku ajak laki aku lar... boleh gelak tawa sambil makan dan bergumbira di outlet pizza hut yang cun meletop-letop skarang ni!

Ha.... takmo tunggu lelama, pi tengok sini, sungguh menarik!


-----------------------------------------------------------------------

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails