Thursday, December 16, 2010

We're 6 today!

Hari ini, hari ke-8 berpantang.

Semalam usia Laila Elena Sumilang 7 hari.

Hari ini, usia perkahwinan James and me - 6 TAHUN.

Tapi pasal aku dalam pantang, so takde ler nak ader lunch or dinner yang special (paling special lauk dlm pantang ku adalah ikan bilis goreng and lada hitam)...

Hadiah pun, aku tak mintak apa2 and aku pun takde bagi anything to hubby! Aku rasa melahirkan zuriat perempuan adalah hadiah paling berharga sekali.

As usual, setiap kali Anniversary memang aku suka mengimbas kembali lagu2 faveret semasa aku meng'usha' husband ku! Yes, i usha hubby ku cos i'm a hunter!


First song - THIS I PROMISE YOU by N'SYNC



Second song - I'M READY by TEVIN CAMPBELL


to James Sumilang.... I LOVE YOU.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails