Saturday, June 19, 2010

World Cup? Germany or Christiano Ronaldo or Kelab Shahzan Muda?

It's a must for us to wear Jersey BOLA during this FIFA WORLD CUP 2010 weeks.... Sepatutnya kena pakai hari-hari, tapi kopak lar poket nk beli banyak2 jersey kan. Pakai pun 4 tahun skali jer.

To cukupkan syarat, i beli jugak lar Jersey Bola team ENGLAND (kaler Merah), team BRAZIL (sebab dia kaler feveret ku, Kuning) and team GERMANY (sebab dia hitam putih).

So my band pakai these jersey every Friday and Saturday jer. Ada pun 3 helai jer, gilir2 pakai lar kan!

Semalam i pakai Germany! Kebetulan GERMANY was playing against SERBIA. Malang skali, GERMANY KALAH!

Ader aku kesah? Hahahaha....

Then masuk 3 orang customer (2 men & 1 girl).

1 of the guys suddenly saw me wearing Germany baju, sukati dia SURUH aku bukak baju aku sebab dia kalah betting!!!

Aku pun sound kt dia lar, KALAU TEAM KELAB SHAHZAN MUDA ADA JERSEY AND MASUK WORLD CUP 2010, I WILL WEAR THEM. Aku pakai baju tu bukan sebab aku sokong GERMANY! Itu syarat band kena pakai jersey! That's why we HAFTA WEAR!

Kalau kelab PKNS masuk WORLD CUP 2010 pun aku akan pakai jersey nyer....

KESIMPULANNYA - ader aku kesah pasal WORLD CUP 2010? Takde masa lar!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails